onsdag 9 februari 2022

Veckans sparade pengar

En kort lista.

 1 Sålt saker för 2489 kronor.

2 Efterlyste ett knivställ i min skänkesgrupp på Facebook och fick ett gratis.

3 Åkte och hämtade knivstället på väg hem från jobbet för att spara bensin. 

4 Bredvid där jag hämtade knivstället ligger en chokladaffär och jag var så nära att gå in och köpa något men jag gjorde det inte. 

5 Gjort en present till makens syster som fyller år av helt gratis saker. Jag kom med idén och maken gjorde den. Bild kommer när hon fyllt. 

6 Gjort månadshandlingen av mat på Willys. 1839 kronor. Då var frysen mer eller mindre tom,

7 Åkte in efter jobbet och hämtade maten (jag köper maten online nu för tiden). 


Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Bakat baguetter, läfsor och Smålandslimpa.  2 Köpt 5 paket kaffe till på extrapris. Tre på Hemköp på väg hem från jobbet och 2 på Willys ...