torsdag 18 februari 2016

Vinnaren av Rensa ut och lev lättare bok

Ligger en dag efter i utlottningen. Maken fyllde jämt igår och ville åka bort så han och jag tog en liten roadtrip. Han ville åka till Clas Ohlson i Insjön. Fyller jag 50 år så är det väl inte direkt till Clas Ohlson i Insjön som jag vill åka till men men. Först åkte vi till Leksands knäcke där vi fyndade våran årsförbrukning av knäckebröd. Efter det åkte vi till Insjön där vi åt lunch buffe i form av pannbiff - jättegott. Maken ville gå in till Clas Ohlson museet där vi var ensamma så guiden kom och berättade massor. Maken tyckte det var jätteintressant. Sen fyndade vi en del både på outleten och vanliga Clas Ohlson affären. Efter det fyndade vi ännu mer på Iittala outleten och Delibake. Vi fikade med kaffe och semla på ett litet mysigt kondis som låg en stenkast från alla affärerna. På kvällen åt vi amerikansk mat. Sov på Best Western i Borlänge. Åkte hem. M har varit L och Popcorn vakt.
Det var 21 stycken som ville vara med och vinna boken. Massor med både spar och renstips blev det. L fick säga en siffra mellan 1 och 21 och hon sa nr 7. Så vinnaren är Ulrika. Grattis!! Kommentera med din adress så kommer boken med posten. Jag publicerar såklart inte din adress.
Jätteroligt att så många ville vara med och vinna. =) Får rensa ut en bok till att lotta ut snart igen.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...