måndag 14 september 2015

Veckans ut

Veckans rensområde var filmer och musik så det är genom rensat. Jag har även plockat ner sommarkläderna i källaren och plockat upp vinterkläderna. Det mesta i garderoberna är dock året runt kläder, men jag vädrade och gick igenom alla mina och L:s kläder.

7 kläder lagda i Röda korsets deponi.

24 kläder gett till Myrorna.

1 galge som var sönder slängt.

22 videofilmer gett bort.

4 3D glasögon gett bort (vi hade 9 par).

1 par armbågsskydd till inlines som L vuxit ur gett bort.

5 flaskor lagda i återvinningen.

13 Åter tidningar lagda i återvinningen.

7 handtagsremmar till olika väskor och bagar (vet inte vilka) lagda i Röda korsets deponi.
20 ++ klisterlappar som legat i videoband (inspelningsbara tomma) som vi sparat i alla år, slängda.

1 dvd film gett bort.

1 hårlaser med kartong, bruksanvisning och lite tillbehör sålt (hade två stycken som jag fått prova via Buzzador. Den ena helt gratis den andra betalade jag 900 kronor för).

3 fågelmatskålar lagda till Myrorna.

1 jacka som L vuxit ur gett till Myrorna.

Summa: 123 saker.

Både fodralen till cdskivor och till dvd filmer är av plast. Inget som jag kommer byta ut dock. Köpstoppet har gått bra. Inget handlat överhuvudtaget.


1 kommentar:

Göteborgsmamman sa...

Hej fina du!
Kika gärna in på min blogg för att ta del av allt möjligt & photoshopsskolan som jag la upp idag :)
Ha det bra!
Kram

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...