lördag 8 november 2014

Det övernaturliga (reklampaus)

Jag tror på det övernaturliga. När min lillebror dog gick vi till flera medium för att få kontakt med honom. En av gångerna hade jag precis fått missfall innan. Mediet sa då att jag nyss hade fått missfall och att jag nu var gravid igen (M låg i min mage då), att det skulle bli en kille som skulle bryta armen (det gjorde han första veckan i sjuan). Att vi skulle få två barn till. En tjej som skulle komma rätt tätt inpå det första barnet (1,5 år) och ett barn till som vi skulle få vänta på (10 år senare). Inget av detta är saker som han kunnat veta om innan. Han sa även saker om min lillebror som han inte kunnat ta reda på innan. Jag gillar spådomar och har en bok om spådomar som jag tittar i ibland. Den enda spåkonsten jag gör ur boken är att jag spår mig själv med tärningar ibland. Jag köpte tarotkort och försökte lära mig det men det gick inte så bra. Jag försökte även göra egna runor men det gick inte heller så bra. Innan Harry Potter kalaset tänkte jag att jag skulle låtsas spå barnen men så glömde jag bort det. Jag skulle då försöka få tag på någon sorts kula och låtsas att det var en kristallkula (kanske en idé till nästa spökkalas - låtsas framkalla andarna i kulan). Om man inte har en egen spådomsbok som jag har och inte har en chans att gå till ett medium kan man spå sig online. Det är riktiga medium som har olika inriktningar så man kan välja den man vill. Det kostar en del att ringa men blir billigare än att gå på en privat seans. Man kan antingen välja det mediet man vill eller den inriktningen man vill t ex drömtydning, healing, borttappade saker. Eller så kan man välja hur man vill bli spådd (inga tärningar) med runor, pendel, av en spådam, sierska eller änglaviskningar t ex. Änglaviskningar har jag aldrig hört talas om men det lät väldigt fint. Det är när synska eller medium får budskap från änglar som det kallas änglaviskningar. Jag tror på skyddsänglar också men det är en annan historia.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...