torsdag 25 september 2014

Veckans ut

En vecka med massor massor ut. Försäljningarna har tagit fart. Bokhyllorna är tillbaka på kontoret efter värmepumpsinstallationen så alla böckerna är genom rensade en gång till. Vi ville basta så alla loppisgrejerna i bastun är genomrensade. + att jag tvingade maken att rensa bland alla gamla cdskivor och disketter.

3 böcker och en pärm lagda i loppisgrejerna.

1 JAK bok (pocketbok så dom får man lägga i pappersåtervinningen, vanliga böcker får man inte lägga där) jag hade två, en från 2005 och en från 2012 då jag gick min JAK kurs. Lagd i pappersåtervinningen.

1 Pokemón pärm med över 150 bilder såld.
L:s urvuxna kläder sålda. Var 74 plagg.
Lagt över 100 receptkort och två plasthållare till receptkorten i återvinningen.

Lagt två slushflaskor som L fått när vi köpt slush i återvinningen.

Sålt 10 Bamse- och Kalle Anka pärmar med ca 18 tidningar/pärm.

Slängt 39 gamla cdskivor.

Lagt 25 cdskivor till loppis.

Lagt 6 olika bruksanvisningar om datorer och annat i återvinningen.

Summa: 262 saker om jag räknar pokemonpärm och kort som en och bara serietidningspärmarna och inte serietidningarna.

Summa: 592 saker om jag räknar alla pokemonkort och alla tidningar för sig. Då är det ändå lågt räknat för receptkorten var många många fler än 100 stycken.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...