torsdag 11 september 2014

Veckans ut

När jag tog upp vinterkläderna från källaren och bar ner sommarkläderna till källaren passade jag på att gå igenom alla kläder. L:s kläder gick jag automatiskt igenom eftersom jag böt storlek på henne. Nu är även mina genomgångna. Rensningen går sakta framåt. Jag går som sagt var inte enligt min Feng shui lista och rensar varje rum utan tar lite där jag känner för.

16 av mina kläder gett bort till en kompis och till Myrorna.

Gett bort 25 tidningar efter S (det var hon som sa det).

Sålt dom tre fönsterbrädorna som satt i vardagsrummet.

Slängt den läckande termosen (den gick inte att laga tyvärr) men eftersom jag fick en ny termos av maken i bröllopsdagspresent inget ut.

Summa: 46 saker.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...