måndag 8 september 2014

Veckans mål

Inte alla mål avklarade. Chilmatlådor till maken gjorde jag inte då jag märkte av matlådorna var slut och frysen var full av färdiga matlådor. Läfsor gjorde jag inte heller. Dagarna räckte inte till.
Trädgård:
Fortsätta plocka plommon.

Fortsätta plocka äpplen.

Fortsätta plocka physalis.

Sy:

Handling:
Handla seqr varorna på Willys.

Åka till Wasa bröd.

Matlagning:
Baka läfsor.

Baka två eller tre sorters andra bröd.

Göra ny Start.

Göra mer must om äpplena räcker.

Göra mer äppelmos om jag får tag på fler äpplen eller om dom som vi har inte räcker till must.

Övrigt:
Fira bröllopsdag med maken.

Fortsätta lägga ut saker till försäljning.

Plugga till min kurs i vård av äldre.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...