söndag 9 mars 2014

Fler upplevelser

Idag hade vi L:s vuxenkalas.
Med köpt tårta igen. Denna gång med en ridande L på. Köpt för halva priset inne på stora stadens ena konditori.
Innan tårtan hade vi inte sju sorters kakor utan bara tre. Minimunkar (hemgjorda) chokladbrago (köpta på Göteborgs kex när vi var där i somras) och krämbullar (från förra gången vi var på ekologiska konditoriet och köpte en fryst brödkasse och en fryst kaffebrödskasse).
Presenterna var bra. Jättebra. Inga saker alls. =) Hon fick 500 kronor av min morfar. 100 kronor + ballonger av min farbror. 500 i presentkort på HM av farmor och farfar. 300 i presentkort på bio, 2 biljetter till Lek och buslandet och 500 kronor i presentkort på skoaffär av mormor och morfar.
Gårdagens "fasta" gick S och jag en långpromenad. Det var skönt både för kroppen och knoppen. Både S och jag behövde prata. Det var så skönt att vi gick en idag också. =) Imorgon tar jag en skärmfri dag så nästa inlägg blir tidigast tisdag.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...