Mitt jobb.

Åå du undrar om jag jobbar???... ooo JA, JAG ÄR MAMMA. Det gör mig till en, väckarklocka, , städerska, kock, diskerska, hushållerska, servitris, lärare, nanny, sjuksyster, livvakt, fotograf, rådgivare, en livslång student, en fest arrangör, en personlig assistent, en revisor, en BANKOMAT, en tröstare, jag har aldrig semester, betalt när jag e sjuk eller lediga dagar. Jag jobbar dag som natt. Jag har jour dygnet runt resten av mitt liv. ♥♥♥♥

fredag 27 december 2013

Bättre sent än aldrig.

Vinnaren till boken Living frugally är kommentar nummer 2. Ingela. =) Grattis. Kommentera din adress i ett inlägg (som jag inte publicerar) eller så mailar jag dig. Håll utkik kommer komma fler tävlingar på amerikanska sparböcker. Jag har ju lyckats samla på mig ett par stycken. =D

Inga kommentarer: