söndag 16 juni 2013

Veckans ut

Jag har inte haft orken att ta tag i något rensande så inte så mycket saker ut från mitt håll. S däremot rensar sitt rum så där har det försvunnit en hel del grejer. När jag räknade in:ut förra året räknade jag bara mina och L:s saker. Men maken, S och M har ju också grejer och är den del av huset så deras in:ut grejer borde också räknas. Nu är det bara ut som ska räknas så med S saker blev det:

* 7 Solo tidningar skänkt bort.

* 1 Vecko-revy skänkt bort.

* 1 tjock tv skänkt bort.

* 1 av L:s tshirtar utlånad till en klasskamrat som blev blöt i vattenkriget dom hade i måndags. Vi lånade ut två och fick bara tillbaka en. Nu lider inte L av tshirtbrist så hon kan få den.

* 1 tshirt gett till min bytarkompis.

* 1 par gardiner lagda i loppislådan. Kyrkans loppis öppnar veckan efter midsommar. Jippie sommaren höjdpunkt.

Ut: 12 saker.


Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...