onsdag 6 mars 2013

Veckans in:ut

L fyller år imorgon så då kommer det att komma saker in. Jag försöker att rensa och sälja av hennes leksaker som hon inte leker med och kläder som hon vuxit ur så jag hoppas det blir mer ut än in nästa vecka med. Men jag ska som sagt var sluta med in:ut när jag hållit på ett år 21 mars. Då kommer en summering. Efter det funderar jag på om jag ska börja med 10 saker ut varje vecka igen. Dels för att kunna sälja av saker och dels för att bli av med saker. Jag hade så förut när jag sparade till min vill ha i köket lista. Jag fick ihop alla sakerna på den listan och har egentligen ingen annan sak jag vill spara till så pengarna jag får in kommer jag nog använda till att betala av lån och annat med.
Veckans in: en bok om smörgåsar och smörgåstårtor (bytt till mig). Bok En gång till (vann). En godismaskin. (köpt)

In: 3 saker

Veckans ut: 4 böcker till Myrorna.  4 blommor slängda i komposten. 2 böcker, en bambumatta och 4 ätpinnar sålda på Tradera.

Ut: 15 saker.

Skillnad: - 12 saker.




1 kommentar:

FruG sa...

Smart tips! Borde försöka göra likadant men jag har så svårt att göra mig av med saker! Försöker att träna lite på det!

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...