söndag 31 mars 2013

Summering köpstoppet i mars

Jag hade rätt. Maken hade inte köpt någon present till mig så han ville ge mig böckerna som jag köpte. Jag vill att L ska läsa böcker men dom finns att låna på biblioteket så man behöver inte äga dom. Det som jag får köpa är mat, vissa hushållsartiklar, vissa förbrukningsartiklar, presenter, kläder till L och mediciner.

* 3 böcker till L för 214 kronor.

* Signerad Sean banan cdskiva. Skivan till M och L som älskar Sean banan. Fodralet till våran wall of fame i källaren. 178 kronor.

Summa: 392 kronor. Inte så hög summa som januari och februari men dock en summa.


Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...