söndag 6 januari 2013

Många bäckar små

Som Sandra kommenterade många bäckar små. Det är sant. Även om vi bara betalar 25 kronor/månad för att jag ska få bilder till bloggen och 39 kronor/månad för det fjärde viasat abonnemanget så blir det en hel del. Dom stora utgifterna kan man inte göra så mycket åt när man väl har gjort dom. Men dom små kan man se över hela tiden.
Linda tyckte jag skulle ändra webbläsare för att se om bilderna funkar då. Så det här inlägget är skrivet med Goggle crome istället för med vanliga explorer. Funkar det så kommer bilder funkar det inte så blir det inga bilder idag heller.

Min tatuering.

S tatuering.

Den nya kökstapeten.

Jag har handlat. Jag har köpstopp men idag har jag då alltså handlat. Jag kom på att jag hade gjort det häromdagen med när jag köpte bröd från bageriet. Men jag får köpa ekologiskt bröd och det var från den ekologiska bageriet. Idag har jag beställt M:s alla hjärtans dags present. L:s alla hjärtans dags present. Och 4 av L:s presenter. Presenter och julklappar får jag också köpa. L ska få en ny ljusslinga som ska sitta i taket på hennes rum. Den andra är sönder. Den här hade Clara köpt till Bertils rum. Jag valde mellan den här och en med hjärtan. Den med hjärtan var gjord i plast den här är gjord i rispapper. Så matrialet avgjorde. Finns att köpa här.

L vill ha en egen brevlåda till sitt rum. Maken och hon gjorde en liten i papper men den ramlar ner hela tiden. Så en brevlåda till L:s rum är beställd. Finns här. Dom andra sakerna är ridsaker som jag beställde från Hööks. Dom hade fraktfritt så jag betalade bara för sakerna. Nu ska jag bara försöka vinna ett par ridbyxor till L på Tradera så är alla hennes presenter klara. =) Tack Linda som synes funkade det. =)

1 kommentar:

Linda sa...

Inga problem alls...:-D
Glad att det funkade

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...