onsdag 26 december 2012

Veckans in:ut

Julklappar gör att veckans in är större än vad den brukar vara. Jag hade dock inte önskat mig (och inte fått) en massa prylar utan det var mest nyttosaker som stod på önskelistan. L:s julklappar var inte heller speciellt många men jag räknar bara mina klappar som in.
Veckans in: Av S i hempresenter: tegubbe, 3 isgubbar, en isblåsa, ett armband, , ett set med plastflaskor som jag ska ha till framtida projekt, 6 Halloweenpynt och 6 julpynt. I julklapp: en blombänk, en glassmaskin, en spits, en bok, en ängel, en surfplatta, en dvdfilm, en visseljohanna och en vododocka. Diskborsten och toalocket räknar jag inte.
In: 31 saker.
Veckans ut: slog sönder en glasassiett på julafton, gett bort 12 videofilmer och sålt en transportbur.
Ut: 14 saker.
Skillnad: + 17 saker.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...