onsdag 19 december 2012

Jaha

Nu är det 13 timmar tills S plan landar på Arlanda. Som jag skrev i mitt in:ut inlägg så blev S plan försenat eftersom ett barn höll på och kvävas. Dom fick mellanlanda. Det gjorde att dom missade sitt anslutningsplan från London. Första planet som det fanns platser på går imorgon klockan 7.00. =( S plan som redan skulle ha landat. =( Min läkare som skulle ringa upp som jag också skrev i mitt in:ut inlägg. Hon ringde aldrig. =( Jag tycker det är konstigt att läkaren tror att gastoscopi är en behandling och inte en undersökning. Jag har inte blivit frisk, jag har fortfarande ont i magen dagligen. Mer när jag lyfter saker. Jag mår fortfarande illa på gränsen till jag måste kräkas nu också dagligen. Jag springer fortfarande rätt ofta på toaletten. Så det blev inga svar idag alls. Skutt gjorde toalett framför kanintoaletten. Som nu är urtagen ur buren. Nu har jag 25 liter kattsand som jag inte har någon användning för.
L har tagit körkort på symaskin. =) Min lilla tjej kan sy. =)
På posten kom det 5 påsar eko och rättvisemärkta vaniljstänger som jag köpte via Facebook. Jag har sålt 4 dvd filmer, bytt bort 3 böcker och ett dataspel. Mot pepparkakor och skumtomtar.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...