onsdag 14 november 2012

Veckans in:ut

Veckans in: 3 Ninjago dvd filmer för att L rensade ut en massa leksaker till kyrkans bordsloppis. Jag kör fortfarande med en in en ut. Även om det blev fler ut denna gången.
In: 3 saker.
Veckans ut: Bytt bort: L:s gamla dator men diverse delar och en pringleshögtalare. Sålt: en kulbana, 2 Halloweenklänningar, en jacka efter L, 2 skidor med stavar som är för små för L, en Bamsebok och en leksaksgubbe. Slängt: 6 kastanjspindlar som tappat benen, en skål som jag slog sönder, ett frigolitflygplan som L och jag gjorde som inte ville flyga som maken skulle fixa men som han aldrig gör och 3 bokmärkesmagneter med barnen P på som jag gjorde för 5 år sedan som maken skulle göra klart men aldrig gör. 2 jeans som är trasiga bortom räddning som legat på mitt syrum for ever som jag klippt till lappar och ska göra lapptäcke av. Jag blev inspirerad av klädkursen igår.
Ut: 28 saker.
Skillnad: - 25 saker.
Då har jag fortfarande massor med leksaker och barnböcker kvar som inte blev sålda på loppis. Dom ligger nu ute på säljsidan på Facebook men det går inget vidare/ inte alls. Funderar på om jag ska sälja det på Blocket. Eller om jag bara ska skänka det.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...