tisdag 13 november 2012

L och mamma P:s önskelista

I år har L och jag varit extra snälla och ser fram emot extra mycket klappar under granen. =) L vill ha:
Josefin skolhjälp Säker på cykel.
Josefin skolhjälp Bamseakuten. L älskar sina två Josefin skolhjälp skivor och har lärt sig/ lär sig massor om miljön och engelska ord från dom. Finns att beställa här.
Glassmaskin som man skakar till glass. L har hört om alla maskiner som S fick och vill också ha. Finns på Net on net.
Mamma P vill ha:
Ved. Det vill pappa P också ha.


En svart och en brun toalettsits. Skittråkigt jag vet men fint. =) Om mamma eller pappa P får det spelar ingen roll. Svart finns på Biltema. Brun vet jag inte vart det finns.

En diskborste från Alfa Laval finns att köpa på Granngården.

Ett spritsset. Den jag har i tyg är svår att få ren och den spricker lätt i sömmen. Just det här finns att köpa här.

En glassmaskin. Just den här finns på Net on net.

Pengar går alltid åt. =) Sen vill jag ha Fattiga riddare och andra kökshjältar boken och L vill ha Lorax filmen men där hjälpte jag ju tomten med länkar så........ =)

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...