tisdag 27 november 2012

Bättre sent än aldrig

Har haft en sämre magdag idag och inte fått så värst mycket gjort. Skrivit lite på mitt symtom i palliativa kursen. Skrivit ett mail till läraren och frågat om jag fick godkänt på första kursen. Som ska stå inne på en sida men inte gör det. Läst hela nya Camino som handlade om barn. (Om någon vill ha en julklapp till till mig så önskar jag mig gärna en prenumeration på Camino i julklapp i år igen). Sett på tv under mitt nyaste lapptäcke tillsammans med L. Skjutsat L till ridskolan och hämtade ut ett paket på vägen. Jag ska även hämta henne sen. Maken är borta i dagarna tre nu. Han hade ätit på Leif Mannerströms fiskrestaurang och vi ska äta ravioli. Olika falla ödets lotter. Lagat en massa trasiga strumpor. Letat reda på nya strumpor åt L i växa i lådorna i källaren. Tittat i en massa fotoalbum för S ville ha bilder scannade åt sig. Scannat och skickat bilder till S.
Letat reda på en sak som jag ska ha till ett framtida projekt. Mår bäst när jag är kreativ och saknar det sen jag sydde klart mitt lapptäcke. Om saken som jag ska göra blir bra kanske det kan bli framtida presenter av det.
Paketet jag hämtade ut på posten var saken jag skrev om igår. Det som jag valde när jag svarat på undersökningar i en rampanel och skulle ge till mamma när hon fyller. Det var ett tvådelat paket. Den ena saken har jag redan fixat, det var den andra jag behövde ha. Nu är nästan alla mammas presenter klara. Om min mage fortsätter att jävlas så är jag klar men om jag mår bättre dom närmsta dagarna kommer det att bli en bonuspresent också. Från ett ställe där jag gärna köper något till mig själv också. =)

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Gjorde eget florsocker. Köpt florsocker kostar 29.80/kilo. Strösocker kostar 15.95/kilo. Florsocker är fint mixat strösocker. Så med kost...