onsdag 24 oktober 2012

Veckans in:ut

Känner på mig att det här blir en rejäl + vecka. =(
Veckans in: En Meuw till L och en Oshawatt till mig (fråga inte). Rengöringspads som jag ska testa åt Imsevimse. 2 skohyllor, 4 konserveringsflaskor, 2 konserveringsburkar och en konservöppnare som maken köpt åt mig på Ikea. =) 2 par ridstrumpor som maken köpt åt L. Ett dataspel köpt begagnat åt L. Ett usb minne och en anteckningsbok gratis av Tampons for free. En väst, 2 jackor och 2 termobyxor att växa i till L köpta begagnade av grannen.
In: 22 saker om jag räknar rengöringspadsen som en.
Veckans ut: Bytt bort: L:s urvuxna vinterjacka,urvuxna fotbollsskor och en av våra två pelletskorgar.
Gett till Myrorna: en vattenkanna efter L och ett linne efter mig.
Ut: 5 saker.
Skillnad: + 17 saker.
Inte så bra, meningen är ju att det ska bli mindre saker inte mer. =( Men igår rensade jag bland våra gamla räkningar och slängde en hög och la en hög i eldninghögen så om jag räknar alla dom så blir det ett rejält minus denna vecka med. ;)

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...