onsdag 3 oktober 2012

Veckans in:ut

Veckans in: 4 cdskivor skänkes. 1 bokhylla böt till mig. En Halloweenklänning och 2 slingor köpta till L. Ett par ridbyxor och en ridjacka köpta till L.
In: 10 saker.
Veckans ut: 2 små brickor bortbytta. 2 tallrikar bortbytta. Det var fler men dom flesta var från husvagnen så dom räknas inte. Ett par strumpor efter L slängda. Hon har hål på alla strumpor nu igen men 5 par lagade jag igår. 2 tofsar som gått av slängda. Ett par benskydd till efter L sålda på Tradera. Mina gamla skor slängda.
Ut: 9 saker.
Skillnad: + 1 sak.
Det märks att jag inte mår något bra. Jag har nästan hela vardagsrumsbordet fullt med saker som ska bytas bort eller säljas men jag orkar inte göra något åt det.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...