onsdag 26 september 2012

Veckans in:ut uppdaterad

Veckans in: 4 brickor från en rampanel. Jag har fortfarande inte bestämt om dom ska vara kvar eller inte. Små brickor är bra men vi har redan 2 stycken och 6 småbrickor vet jag inte om det är bra att ha. Köpt begagnat: en fontän och 6 kryddburkar. Tallrikarna till husvagnen räknar jag inte. Bytt till mig: tre kjolar och en onepiece till L.
In: 15 saker.
Veckans ut: Slängt en tallrik som L råkade ha sönder. En pelargonkruka som jag råkade ha sönder. Pepparkvarnen som inte mal längre och inte går att laga. En hyllfågel som L råkade sätta sig på. Lagt till Myrorna: en tunika och en byxa efter L. En tröja efter mig. Glömde att jag sålt saker på Tradera. Så uppdatering ut: benskydd efter L, scoutskjorta efter L och en väska sålda på Tradera.
Ut: 10 saker.
Skillnad: + 5 saker.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...