onsdag 12 september 2012

Veckans in:ut

Veckans in: böt till mig en sopsäck full med kläder till mig och S och att växa i till L. Jag sparade det jag ville ha. 5 tröjor till mig. Med S i USA sparade jag en hög med kläder till henne med, dom hon inte vill ha får hamna i L:s växa i hög. Därför räknar jag bara mina 5 saker. Sen har jag köpt 3 tights via Facebook med. 2 till mig och ett par till S.
In: 7 saker.
Veckans ut: slängt 3 trosor efter mig. Gett bort 10 kläder efter mig och L. Gett bort en kaviarhållare. Slängt 2 krukväxter i komposten. Bytt bort Mimmis bur med en massa tillbehör. Slängt kombuchan i komposten och slängt flaskan och burken i återvinningen. Gett bort och slängt en massa torrvaror. Räknas det? Jag gav bort 5 paket och har nog slängt 8 förpackningar. Torrvaran i komposten och förpackningen i återvinningen.
Ut: 24 saker + maten.
Skillnad: - 17 saker.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...