onsdag 5 september 2012

Veckans in:ut

Veckans in: Lejonkungen 3 dvd köpt till L. Nintendo64 konsol + 4 spel köpt begagnat via Facebook. UnderbaraClara boken köpt till mig. Segelbåt gratis att testa via Pixiekids. 4 strumpor köpta till L. 4 par trosor köpta till mig. L:s fötter äter strumpor och mina trosor har jag haft för alltid. Resåren är därför inte vad den borde vara. Jag får dra upp trosorna femtielva gånger om dagen. En vacker dag ska min troslåda rensas. L:s gamla strumpor lagar jag eller slänger när jag ser hålen.
In: 16 saker.
Veckans ut: Slängt ett par av L:s strumpor och min gamla pyamaströja som hade mer hål än tröja. Bytt bort: En utebur, en jeansjacka och ett par solarieglasögon. Sålt på Tradera: 2 bhar och ett par jeans.
Ut: 8 saker.
Skillnad: + 4 saker.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Gjort rabarberdricka av sista rabarbern ur frysen.  2 Gjorde rabarberpaj på silresterna från nummer 1.  3 Bakat sirapslimpa och apklimpa ...