onsdag 22 augusti 2012

Veckans in:ut

Alla julklapparna som jag fixat som ligger i skåpet räknar jag inte som in.
Veckans in: en matta, två bärplockare, ett frozzypack, en skrivmaskin och en Barbie dvd till L.
In: 6 saker.
Veckans ut: en kryddhylla såld. Två förpackningar hudvård bortbytta. En matlåda slängd. Sen har jag sålt lite saker på Tradera som jag glömt skrivit som ut. 3 baddräkter som L vuxit ur.
En hög med porslinsmålnsingsaker och en ljudbok. Linn, Jacob, Skalman och Bosse sköldpadda har fått nya hem. Jag räknar det som två eftersom det var två akvarier. Tillbehören räknar jag inte. En blomlampa och 9 leccablock har vi skänkt bort. Det var också saker vi använde till sköldisarna. 2 hinkar har vi också skänkt bort, sanden till paddorna låg i dom. Bordet dom stod på var en skiva och 9 leccablock. Det kommer säkert att kastas en hel del grejer efter dom men det blir senare ut.
Ut: 23 saker om jag räknar porslinsmålningssakerna som en.
Skillnad: - 17 saker. =)

1 kommentar:

PJAK sa...

Och nästa vecka vet jag en sak som blir in ;)

Veckans sparade pengar

 1 Gjort rabarberdricka av sista rabarbern ur frysen.  2 Gjorde rabarberpaj på silresterna från nummer 1.  3 Bakat sirapslimpa och apklimpa ...