fredag 12 mars 2010

Pocketklubben

Anonym ville ha länken till var man avbeställer månadens pocketbok. Kommer här. Jag är en så kallad väskryckare. Jag nappar på erbjudanden och när jag har fått mina gratis saker så går jag ur klubben eller säger upp tidningen. Ibland blir det så att man måste vara medlem i si eller så många månader eller beställa si eller så många saker. Så frågan är om det blir så mycket billigare när man har beställt extrasakerna. Sen står det ibland att saken är värd så mycket men när den kommer är det bara skräp. Att jag aldrig lär mig!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varning för denna pocketklubb. Jag har försökt användt ångerveckan, ringt dem, mailat dem men inget gör att de slutar fortsätta skicka böcker och kräva mig på att betala de också. Desvarar inte ens mig om varför de inte avslutar mig. Vill verkligen varna alla för att köpa böcker här. Det blir dyrt för er.

Henry sa...

Skriv!!! Bestrid!!! Skicka tillbaka böckerna! De drog tillbaka alla krav på mig inkl ikasso 05.05. Jag höll på i nästan 6 mån. Polisanmälde och skickade kopia. Förvisso fult men hel klart effektivt. Så äntligen är jag kvitt dem, men jag har allt dokumenterat. De är som trollen och tål inte dagsljus.
Mvh Henry

Anonym sa...

Henry,

hör gärna av dig till mig angående Pocketklubben omgående. Jag skulle väldigt gärna intervjua dig om dina erfarenheter. Jag arbetar på bokbranschens tidning Svensk Bokhandel och tror att jag kan göra någonting på det här. Adressen är:
redaktion@svb.se

MVH

Svensk Bokhandel

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...