fredag 9 november 2007

Det snöar igen

Efter att det har regnat hela natten så all snö var borta i morse när jag vaknade. Så har det börjat snöa nu igen. Ligger till och med ett tunt lager på marken.
Skulle ha åkt till ett privat boende i stan och skriva under ett timkontrakt, men chefen ringde och sa att hon skulle skicka det istället. Hon undrade vad jag ville ha i lön så jag sa vad jag har i kommunen, hon skulle försöka ordna mer. "Råkade" säga till en av sköterskorna på ett av "mina" jobb att jag skulle dit idag. Jag vet inte om det var det eller vad men idag har en annan av sköterskorna på det boendet ringt och gett mig en kväll i december, sen har chefen för samma boende mailat och gett mig en kväll i januari.
M blev klokare av informationen igår kväll. Han ska välja hotell och konferens programmet S har tagit ett hål till i örat. Hon har 6 hål sammanlagt nu, hon ser ut som en nåldyna i öronen.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Köpt en kompost och ansökt om hemkompostering hos kommunen. Som är steg ett i att kunna ansöka om sophämtning var 4:e vecka istället för ...