torsdag 6 september 2007

Grattis E

Min bästa kompis E fyller år idag, grattiskramar från mig i massor. Vi träffas ju tyvärr alldeles för sällan eftersom hon bor i Stockholm. Men vi har kontakt ett par gånger i veckan via telefon eller mail. Det var delvis för hennes skull som jag började blogga en gång, för att hon skulle kunna vara lite mer delaktig i våra liv.

L har varit på kyrkis. Det hade gått bra idag med. Jag tror att det mest är jag som har separationsångest av oss två! Hon hade inte frågat efter mig alls. Fast i början sa hon att jag inte fick gå hem, men när jag sa att jag kommer och hämtar dig sen, då gick det bra. Stackarn trodde väl att hon skulle få vara där för alltid! Dom hade lekt och pysslat. Det var den sötaste masken jag sett, fast L säger att det är en snögubbe med lång kropp.

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

 1 Lagade Izzys ena leksak som gått sönder.  2 Hittade en hög med övervintrade morötter när jag rensade ena sålådan.  3 Vi började få slut p...