tisdag 24 juli 2007

Minisemester och konkurens som sövare

S och M har åkt med mamma och pappa/ mormor och morfar på minisemester. Dom kommer hem imorgon. S ringde på kvällen för att säga godnatt. Dom hade det jättetrevligt, bor fint på ett hotell och hade ätit tre rätters middag. Saknar dom.
Själv jobbade jag kväll i kommunen. Var spänd på om L hade somnat när jag kom hem. Det brukar bara vara jag som får söva henne om kvällarna. I nödfall när jag jobbar så brukar S gå bra oxå. Men nu var ju varken jage eller S hemma. Men hon sov så sött när jag kom hem. vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt? Jag kanse har fått konkurens som första sövare?

Inga kommentarer:

Veckans sparade pengar

Glömde förra veckan så här är två veckor.   1 Sytt ett till kaffefilter.  2 Sytt en skålmössa.  3 Sytt en nötmjölkspåse.  4 Satt en sats äpp...